:: TIKTOK ::

Friday, September 23, 2011

Day 27 – What kind of person attracts you?

Assalamualaikum semua,


I'll attract to the people :

  1. Family man
    Bukan lah bermaksud manja giler and duduk bawah ketiak mak 24/7 -- alamak, teringat plak kumpulan Kpop Malaysia itu! Euwwwwww.... Tapi aku suka jenis yg mengutamakan keluarga and rapat dengan keluarga! Dengan adik-beradik baik, dengan mak ayah hormat..kan best?

  2. Independent
    Survivor punya type! Dicampak kat mana-mana pon boleh jerr hidup! Ada sesetengah org kan, kene dibantu, dipimpin baru boleh hidup.. Tapi aku suka yg survivor.. Tk mengaharapkan orang lain!

  3. Pandai bercakap
    Bukan cakap auta yer! Aku selalu dok dengan org yg suka bercakap nieh... Tapi aku akan turn to jadi pendiam lah! Sebab aku bukan tau sgt hal semasa nieh! So, kalau duduk nyembang dengan org mcm nieh, minda kita jadi terbuka and alert sikit dengan benda-benda baru! FYI, aku tak suka baca surat khabar! Hihihi... :) 

No comments: