:: TIKTOK ::

Sunday, September 04, 2011

Day 12 – Your current relationship, if single discuss how single life is

Assalamualaikum semua..

Tengok tajuk pon mcm malas nk buat entry, kan?? Huhuhuh...
As you all know, aku ni mmg lah single and ready to mingle!
Hahahaha...

Bagi aku, life sebagai seorang single nieh tak lah seteruk mana pon..
Lagi seronok aku rasa! ;)
Kira senang ckp, ada pro, ada cons.

Best sebab :

1. Nak pergi mana-mana tak yah nak buat report setiap minutes..
2. Tak yah nak pikir nak dating pakai baju ape, kat mana, nak makan ape..
3. Tak yah susah-susah nak jagi hati orang lain.
4. Tak yah berharap orang nak pujuk bila aku merajuk!
5. Jimat bayar bil tepon...

Tak best sebab :

1. Jelous dengan life org lain.
2. Boring.
3. Lonely.
4. Sedih fikirkan masa depan
5. Handphone senyap sunyi!

Anyhow, aku suka ayat nieh :

"Being single doesnt mean your weak, its means your strong enough to wait for someone who really deserves you."

No comments: