:: TIKTOK ::

Tuesday, January 03, 2012

Happy New Year 2012!

Assalamualaikum semua,

Selamat Tahun Baru 2012!!

Pejam celik, pejam celik, kita dah pun melangkah ke tahun 2012... Aku rasa cepat sangat masa berlalu.. Rasa mcm baru bulan Januari... Tgh rancang ape nak buat dalam tahun 2011, tup-tup dah tahun 2012! :)

Adoiiii... tension betul keybord gelong mcm ni...
Koran7g b4oleh b4aca kalau aku tulis macam n7i...b4on7goks jerr, kan7?) ---- ni aku tak edit.
Apa yg aku type tu ini sebenarnya: Korang boleh baca kalau aku tulis macam ni...bongoks jerr, kan)... Tension laaaaa.... (-_-')

Okey lah.. Lupakan pasal keybord yg nasibnya bakal kene lempar ni... Em, kalau awal tahun mesti org citer pasal azam tahun baru kan?) Aku tak decide pon ape azam aku! Boleh tak cmtu? Kalau go with the flow jerr boleh kan?  Hahahaha... Takde arah tuju betol lah kau ni! :p

Sebelum aku buat azam baru, aku nak recap dulu wishlist aku tahun lepas... Kalau korang perasan (mcm ramai sgt readers blog kau ni?) aku ade tempek kat sidebar blog aku nieh... Disebabkan aku dah remove, meh aku tempek kat sini.



Kiranya, tahun 2011 aku ade 5 wishlist yg aku kene fulfill... Jom kita tengok berjaya ke tak. :)

  1. Brand New Pink Laptop --- Nampak gayanya tidak berjaya! Hahahaha... Bnyk jerr alasan aku masa survey tuh... dh jumpe brand yg best, colour pink lak takde... Biler ade colour pink, bajet plak larikkkk... Last-last... Tiadalah jawapannya! :)

  2. BlackBerry --- Juga tidak berjaya! But, instead of BB, aku beli handphone Samsung! :) Masa survey, siap buat perbandingan between BB and iPhone, last-last, bile time betul2 nak beli, angkat Samsung! Hahahaha.. :)

  3. Consistent Monthly Saving --- Some month yes, some month no! Huh... Kadang2 tuh, dah simpan, tapi hujung-hujung tu, ada jerr urgency nya! Tension gua beb! Grrrr...

  4. "Tetap dan Berpencen" --- Sekatat tahun 2011 ni takde rezeki lagi. Em, takmau komen pjg lebar.. Sedihhhh... (T_T)

  5.  Good health --- this is worst! Bcoz doctor declare aku ade cholesterol problem. Teruk kan? Dan lagi teruk, aku tak pantang, tak jumpe doktor, tak makan ubat and tak buat ape-ape treatment..
    *tetibe tgh type ni, aku rasa takut!* 

Kesimpulannya, wishlist aku tahun lepas tak menjadi... So, tahun ni nak buat azam ape pulak, ye? :)

No comments: