:: TIKTOK ::

Thursday, June 23, 2011

Day 1 - Your favorite song

Assalamualaikum semua!

Mari kita mulakan cabaran! On your mark, get set go! :)
Lagu..lagu..lagu.. Em, aku ni mmg minat muzik, minat dengar radio. So, bnyk kot favorite song! :)
Plus, aku flexible. Dari Linkin Park, sampai Maher Zain aku boleh layan. Hahaha..

Basically, kalu kita minat lagu tuh, mesti kita ulang banyak² kali kan? Meh, aku check jap kat my-pinky-E71.. :)
Pegi kat Menu -- Media -- Music Player -- Playlist -- Most played. Okey, dah jumpa dah!

Hanya Ingin Kau Tahu - Republik
*tak tau kenapa tak leh upload video from youtube*

So, mari kita tepek lirik dan menyanyi sama-sama! :)

Ku telah miliki
Rasa indahnya perihku
Rasa hancurnya harapku
Kau lepas cintaku

Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau pahami
Ku pikir ku salah mengertimu

Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu
Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku

ow wooo wo wo wo

Walaupun semua hanya ada dalam mimpiku
Hanya ada dalam anganku
Melewati hidup
Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau pahami
Ku pikir ku salah mengertimu

Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu
Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku

Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu
Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku

ow wooo wo wo wo wo wo wo wo wo

Sayu lak dengar lagu-lagu sedih gini.
:'(


No comments: