:: TIKTOK ::

Monday, December 06, 2010

3 Hari Berturut-turut : Hari Ke-2


24 July 2010
Sabtu
*pics : courtesy of En. Ilham*

Gile arrr..setelah 5 bulan br hapdet utk cerita seterusnya!
Hailaaaa...ape yg bz sgt ntah aku pon tk tahu! (^___^)

Okey anak2 dengar sini sambungan cerita yg dah tertunggak lama tuh yer?
(kalu kereta, dah kene tarik dah nieh!)
Ngeh..ngeh..ngeh..
:)

Hari ke-2..ape yg aku buat masa tuh eh? (pikir smbil garu2 kepala, nk rewind blk hardisk otak ku!)
Oh.ok..dah ingat!

Setelah semalam (anggapkan yg anda membaca post ini secara konsisten, sila abaikan tarikh post!) mkn2 kat McD, maka hari ini marilah kita membakar kalori2 yg ada itu!
Aku telah "mengerah" (kejam jerr bunyiknyer) rakan2 ku utk tolong aku pindah umah!
Penat weh, dari rumah teres, nk kene nek apartment tingkat 4!
Pastu, pindah secara manual, tnpa lori... hanya menggunakan kereta aku, kereta Wish Kak Maya, motor ngan troli!
Paling tak boleh lupa, diorg usung tilam aku jalan kaki..mmg mcm bahan kes mahkamah laa! (sila pikir sendiri kes yg mana!) :)

Barang aku plak, dah laa banyak.
Setahun pnyer barang mcm dah duduk 2-3 tahun, dah tu plak, barang seorang macam barang 2-3 org!
Muahahahaha... itu pon, nasib baik aku takde sofa set, meja makan, mesih basuh... kalu ada semua tuh, tk tahu lah mcm mana nak angkat nek atas! :)

Heh, muka penat lepas angkat barang, sambil tunggu lantai kering.. 
Sebbek jiran depan rumah bek hati nak pinjamkan kerusi, 
and CheDin lak sponsor air sejuk ngan biskut...  Argghhhh.. lega!
Tiada dalam gambar : Ilham, CheDin, Arep

Mmg penat giler ulang-alik and naik turun tangga...tak ingat la aku bape trip ntah!
Start pkul 3 petang smpai pkul 7 malam..
Tapi, korang mmg best and baik hati sebab tolong aku!!!
Sayang korang..
Nnt kalu aku kene pindah lagi, aku mintak tolong korang yer?
Or, korang dah surrender?
Hikhikhik... (^___^)




No comments: