:: TIKTOK ::

Wednesday, March 16, 2011

Smile !

 Assalamualaikum..

Actually aku tengah tension/serabut sbb :

1. Keje yang tak penah habis..

2. Aku ade assessment weekend nieh tapi aku tak ready satu hapah pon!

3. Aku confuse samada nk beli BB, iP4 or notebook..
    cewah, gaya ko cakap mcm banyk no duit! Hahaha...

4. Tak tau bile dapat basuh kereta...Kereta aku dah rupe kontraktor berjaya dah!
    hello, sbb ni pon boleh tension kah?
    harus laa tension, asik basuh jerr ujan, asik hujan jer aku basuh kereta..

Tapi, buat ape nak serabut tak tentu pasal kan?
Ape pon yang dapat?
So, buat tatau jerr!!
Go with the flow!!
Tapi tak applicable utk semua yer...

So, utk menenangkan diri aku, meh kite nyanyi lagu nieh ramai-ramai!
Ayuhhhhh!

HADAPI DENGAN SENYUMAN

Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi
Biar terjadi .
Hadapi dengan tenang jiwa
Semua... 
Kan baik baik saja

Bila ketetapan tuhan
Sudah ditetapkan
Tetaplah sudah .
Tak ada yang bisa merubah
Dan takkan bisa berubah

Relakanlah saja ini
Bahwa semua yang terbaik
Terbaik untuk kita semua
Menyerahlah untuk menang

*nak upload vedio tak leh plak! tambah lagi 1 tension! Huh!

No comments: