:: TIKTOK ::

Friday, March 11, 2011

Day 30 – A photograph of yourself today & three good things that have happened in the past 30 days



Assalamualaikum semua,

First :
Gambar hari ni? Takleh tunjuk! Sebab hari yang tak hangat!(mcm segmen kat HotFm lak! :)
Tudung hari ni tak kemas.. Lembik jerr! Walaupon dah spray bnyk kali! Korang paham tak? Okey, meh aku terangkan... Tajuk lain isi lain! Biarkan... :)

Penah tengok tak tin nieh? Ini lah benda alah spray tuh... Spray-kan kat tudung (agak-agak kalau letak kat atas kepala, bahagian tudung tu kat tengah²), pastu iron, insyaAllah tudung elok jerr, tak lah lembik semacam and susah nak bentuk!

Picture : Thanks to En. Google!

Oh, lupa nak cakap, jenis tudung 4 segi (bawal) jerr yang sesuai tau! Kang ada lak yg spray kat  tudung jenis ada awning tuh! :) Tudung tuh tak payah, dah mmg elok keras dah atas nya! :) Tapi kalau korang perasan, spray nieh ala-ala lilin yg kita guna masa sekolah dulu, kan? Gosok bahagian bawah lilin tuh kat bahagian muka tudung tuh, pastu baru iron... Elok jerr tudung bila pegi sekolah! :)

Tapi, yg tak boleh lupa, guna plastik cover folio, lipat tiga, gunting, pastu letak kat tudung... Kitorg panggil helmet! :) Confirm tudung statik jerr gitu dari pagi sampai petang! :)
*aku pakai tak helmet dulu eh? - tak nak mengakuuuuuuu!*

Second :
Apa good things yg jadi for the past 30 days?
  1. Emmmm... Berjaya fulfill salah satu azam 2011 - beli handphone baru! Walaupun dalam wishlist tulis nak Encik BeriHitam, tapi aku beralih kepada En. Samsung! -- Abg aku ckp - "Baru Kpop! Handphone Korea..." Aku tambah - "Hmm, barulah Korean Girl - Handphone Korea, kereta Korea!" Hahaha... Eh, good things ker? Rabak ada lahhhh.... Hohohoh...

  2. Oh, nieh tak tau lah nak dikategorikan sebagai good things ke tak? Aku baru belajar main Angry Bird.. Itu pun setelah anka sedara aku yg berusia ENAM TAHUN yang ajar.. Hahaha.. V(^_^)

  3. Telah berjaya menghasilkan design menjahit manik yang baru (mungkin dah lapuk pada org lain)

Takde yg menarik kot... Lagipon mmg tengah rabak semedang! Kereta tiap-taip minggu masuk workshop! Oh, tidakkkkk...
*nangessssss*

(T_T)

No comments: